Thursday 28 February 2013

မရီး


ကဲ ဗ်ာ ေျပာ ေတာ့ မယ္
ခယ္မဆိုတာ လိုက္ပြဲေတာ့ မၾကံဳ ဖူးေသးဘူး မရီးကိုေတာ့ ဖုတ္လိုက္ရတယ္
ကၽြန္ေတာ္ နဲ ့ကၽြန္ေတာ့မရီးက ကၽြန္ေတာ္ ့ထက္ အသက္ တစ္ႏွစ္ေလာက္ ပဲ ၾကီးတယ္ ဗ် ကၽြန္ေတာ့အစ္ကို ရဲ ့မိန္းမ ေလ အစ္ကိုနဲ ့က အသက္ 8 ႏွစ္ေလာက္ငယ္တယ္

ေနတာကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို ့ျခံဝင္းထဲ က တိုက္တစ္လံုး မွာ ကၽြန္ေတာ့္အစ္ကို မိသားစု က ခဏေနတယ္ ခဏဆိုေပမဲ ့2 ႏွစ္ေလာက္ ေနသြားတယ္
ကၽြန္ေတာ္တို ့ျခံထဲ ကတိုက္ အေသးတစ္လံုးကလည္း လြတ္ေနတာေလ

မရီးကလဲ ေတာင့္ေတာင့္ျဖဴ ျဖဴ ၾကီး ဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က အျမဲ ဂြင္းမွန္းထု ေနရတာေပါ့ ဗ်ာ
သူေရခ်ိဳးရင္လည္းဘယ္လို ေျခာင္းရမလဲဆိုတာကို တစ္ခ်ိန္လံုးကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစားေနတာ
ေရခ်ိဳးခန္း တံခါးမွာ အေပါက္ေသးေသးေလး သြားေဖါက္ထားတာေလ ဒါေပမဲ ့အိမ္မွာက လူမလစ္လို ့ ေျခာင္းလို ့ေတာ္ေတာ္ကို အဆင္မေျပဘူးဗ်
တစ္လ မွ တစ္ခါေလာက္ ႏွစ္ခါေလာက္ ၾကံဳဖုို ့ေတာင္ေတာ္ေတာ္ ၾကိဳးစားရတယ္

တစ္ရက္ေပါ့ဗ်ာ မရီးက ေရခ်ိဳးခန္းထဲ ဝင္သြားေရာ အိမ္မွာလဲ တျခားလူၾကီးေတြ က တျခား အခန္းေတြ အိမ္ေပၚထပ္ေတြ ေရာက္ေနတယ္ ဗ်
အိမ္ေဖၚေကာင္မေလးေတြကလည္း အိပ္ေနတယ္

ကၽြန္ေတာ္လည္း ခြင္က်ျပီေပါ ့ သြားေျခာင္းတာ ဗ်ာ ဟာ မရီးက တခါးဘက္ကို ေက်ာေပးျပီး ဆပ္ျပာတိုက္ေနတာ ဖင္ၾကီးကို အၾကီးၾကီးျဖဴေဖြးေနတာ
နို ့ေတြကလည္း နဲနဲ တြဲေနျပီ ကေလး တစ္ေယာက္ေမြးထားတာကို ကေလးေမြးထားတဲ ့နို ့ဆိုေတာ့ ပိုမိုက္တယ္ဗ်ာ
ကုန္းလည္း ကုန္းတိုက္လိုကေရာ သူ ့ေစာက္ဖုတ္ၾကီး ကေနာက္ကို ျပဴးထြက္လာတာဗ်ာ ေစာက္ေမႊးေတြကလည္း မဲျပီး ခဲေနတာဘဲ အတြင္းပိုင္းကို ေသခထာ မျမင္ရဘူး
ကၽြန္ေတာ္လည္း ဗ်ာ ေျခာင္းရင္းနဲ ့ဒူးေတြ တုန္လာတာ လူမိသြားမွာ ေၾကာက္လဲေၾကာက္ အိမ္ကလူ တစ္ေယာက္ေယာက္မ်ားေတြ ့သြားမလား ဆိုတဲ ့အေတြ း ကလည္း
ရွိေသးတယ္ လီးကလည္း ေတာင္လိုက္တာဗ်ာ အေၾကာေတြ ျပတ္ထြက္သြားမလားေတာင္ထင္ရတယ္ ပုဆိုးၾကားကေန 45 ဒီကရီေလာက္ အေပၚကို မတ္ေနတယ္
ကၽြန္ေတာ္လည္း အိမ္သာေျပးျပီး ဂြင္းတိုက္လိုက္ရတယ္

မရီးကို ခ် ခ်င္ေန တဲ ့ေနာက္တစ္ေၾကာင္း က ကၽြန္ေတာ့္ဆီမွာ စုေဆာင္းထားတဲ ့ေအာကားေတြကို အစ္ကို က သူအိမ္ယူယူသြားတယ္ဗ် ျပန္လဲမေပးဘူး
အဲဒီမွာ ကၽြန္ေတာ္စဥ္းစားမိတာက မရီးလဲ အာကားေတြ ၾကည့္မ်ားၾကည့္မလားေပါ့ အဲဒါကိုစဥ္းစားၾကည့္ျပိးလီးကပိုေတာင္ေတာင္လာတယ္

တစ္၇က္ဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္ သူတို ့အိမ္ကိုသြားတယ္ မရီးက ဟင္းခ်င္ေနတာ ေအာက္က ဘရာစီယာမပါဘူး ကၽြန္ေတာ္လည္း သူနားမေယာင္မလဲလုပ္ျပီ ငရုတ္သီးေထာင္းေနတုန္း ေနာက္ကေန အေပၚစီးကေျခာင္းၾကည့္တာေပါ
နိုၾကီးႏွစ္လံုးကို လည္ပင္းအဟိုက္ေနေျခာင္းတာဗ်ာ နို ့သီးေခါင္း ညို ညိုကို ျမင္ရတယ္ ကၽြန္ေတာ္လည္း မေနနိုင္တာနဲ ့အိမ္သာထဲ ေျပးဝင္ ဂြင္းထု တာေပါ ့ ထု လို ့ထြက္ခါ နီးတုန္း

ဝုန္းဆို အိမ္သာ တံခါးကပြင့္လာတယ္.........

မရီး က အိပ္သာတက္မလို ့တခါးဖြင့္လိုက္တာ ဝင္လားတုန္းက ကၽြန္ေတာ္လည္း တံခါးကိုေသခ်ာ မပိတ္လိုက္မိဘူး ရွက္လိုက္တာဗ်ာ
မရီးလည္း တံခါးကို ျပန္ပိတ္ျပီးေျပးတာဘဲ ကၽြန္ေတာ္လည္း ရွက္ရွက္နဲ ့အိမ္ကိုတန္းလစ္တာ အဲဒီတုန္းက မရီးဘယ္လို ျဖစ္သြားတယ္ဆိုတာေတာင္ေသခ်ာ မၾကည့္လိုက္ရဘူး

တရက္ေပါ ့ဗ်ာ မထင္မွတ္ထားတဲ ့တေန ့ ေနကလည္းေတာ္ေတာ္ပူတယ္ အိမ္မွာလည္း ေန ့လည္ေန ့ခင္း တစ္အိမ္လံုး အိမ္ေန ၾကတယ္ ကၽြန္ေတာ္လည္း ဂ်ာနယ္တစ္ေစာင္ဖတ္ရင္း သီခ်င္းနားေထာင္ေနတာေပါ့
ဂ်ာနယ္္ဖတ္စရာ ကုန္သြားေတာ့ အစ္ကိုအိမ္ဘက္ ကူးလာခဲ ့တယ္ ဂ်ာနယ္အသစ္ေလး မ်ားရွိမလားလို ့ေပါ့ အစ္ကို ကအလုပ္ကိစၥနဲ ့ခရီးသြားေနတာ သံုးရက္ေလာက္ရွိျပီေလ
အစ္ကို အိမ္နားေရာက္ေတာ့ အိမ္က တိတ္ဆိပ္ေနတယ္ဗ်
ကၽြန္ေတာ္လည္း မရီးမ်ားအိပ္ေနမလား လို ့ေတြးမိတယ္ လာရင္းကိစၥကေတာ့ ဂ်ာနယ္အသစ္လာရွာတာဘဲ ဒါေပမဲ ့အိမ္ထဲေရာက္ေတာ့ အၾကံက ေျပာင္းသြားတယ္ မရီးမ်ားအိပ္ေနမလား ေအာက္စမ်ားေပၚေနမလား နို ့ေလးမ်ားျမင္ရမလား
လို ့ေတြးျပီးအိမ္ေပၚကို ေျခသံေဖါ ့တတ္လာခဲ ့တယ္

ေလွခါးအရင္းကေန ေခါင္းျပဴျပီး ၾကည့္လိုက္ေတာ့ မရီးက ကၽြန္ေတာ္ အစ္ကို ကၽြန္ေတာ္ ့ဆီက မ သြားတဲ ့ေအာကားကို ထိုင္ၾကည့္ေနတာဗ်
သူက ထိုင္ၾကည့္ေနရင္း ကၽြန္ေတာ့ကို ေတြ ့သြားတယ္

အရမ္းကို ထိပ္ထိပ္ျပာျပာနဲ ့ TV ကို ေျပးပိတ္တာဗ်
ကၽြန္ေတာ္လည္း video စက္နားက video cover ကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ အာပါး ကၽြန္ေတာ့အရမ္းၾကိဳက္တဲ ့ေအာကားကို ၾကည့္ေနတာကိုး ေသခ်ာသြားတယ္

သူထပိတ္တုန္း သူ ့လံုျခည္မွာ အကြက္တကြက္ေတြ ့လိုက္ေသးတယ္
ကၽြန္ေတာ္လည္း ဘာလုပ္ရမွန္းမသိဘူးျဖစ္သြား တယ္ အမွန္ေျပာတာ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ ့မွ ဘာစိတ္မွ မျဖစ္ေသးဘူး ရုတ္တရက္ၾကီးေတြ ့လိုက္ခါစဆိုေတာ့
လီးမေတာင္ေသးဘူး ေပါ့

ဒါနဲ ့ကၽြန္ေတာ္လည္း မရီးကို ဘာလုပ္ေနတာလဲလို ့ေမးလိုက္တယ္
မရီးလည္း ရွက္ရွက္နဲ ့ငါ့ဘာသာ ဘာလုပ္လုပ္ေပါ ့တဲ ့ ျပန္ေျဖတယ္
ကၽြန္ေတာ္လည္း သူ ့လံုျခည္က အကြက္ကို ေတြ ့ထားေတာ့ ဘာမေျပာညာမေျပာဘဲ ေျပးဖက္ေရာ
မရီးက နင္ဘာလုပ္တာလဲ ဘာလဲ ညာလဲေပါ ့
အသံေတာ့သိပ္မထြက္ဘူး အသံအုပ္ျပီး ျပန္ေျပာတယ္
ေျပာသာေျပာတာ ဗ်ာ မတြန္းဘူး မကန္ဘူး ဗ်ာ ဖက္ထားတဲ ့အတုိင္းအလိုက္သင့္ ျဖစ္ေနတာ
ကၽြန္ေတာ္လည္း ႏွစ္ေယာက္ထိုင္ဆိုဖာေပါၚတြန္း လွဲ လိုက္ျပီး အေပၚက ထပ္လိုက္တယ္
ကၽြန္ေတာ့္ ပုဆိုးကို လည္း ေအာက္ တြန္းခ ် လိုက္တယ္
သူ ့လံုျခည္ ကို လည္း အထက္မတင္လိုက္တယ္
ဟာ အဲဒီမွာ သူ ့ေစာက္ဖုတ္ေမႊးေတြ အမ်ား ၾကီးနဲ ေစာက္ ဖုတ္ၾကီးကို သြားေတြ ့ေတာ့တာဘဲဗ်ာ
သူ က ေပါင္ကို စုထားတဲ ဗ်

ကၽြန္ေတာ္လည္း စုထားတဲ ့ေစာက္ဖုတ္ထဲ ကို လီးကို တန္း ထိုးတာဗ်ာ ေပါင္ႏွစ္လံုး ဂ်ားနဲ ့ေစာင္ဖုတ္ေမႊးေတြ ဂ်ားထည့္လိုးတာ
ေစာက္ပတ္ထဲကဗ်ာ အရည္ေတြ စိုရြဲေနတာ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ထ ေန တာ ၾကာျပီလဲ မသိဘူး

အဲဒီအခ်ိန္အထိ ကၽြန္ေတာ့္လီးက တဝက္ေလာက္ပဲ ေတာင္ေနေသးတယ္ တကယ္ေျပာတာ

အေျခအေန ကအရမ္းကို ျမန္လြန္းတာကို လီးေတာင္ဖို ့အခ်ိန္ထိေအာင္ကို မေရာက္ေသးတာာ ကို ေဘာ စာအုပ္ေတြ ထဲက နဲ ့တကဲ ့လက္ေတြ ့ကေတာ့တျခားစီ ဘဲ

ကၽြန္ေတာ္လည္း ေပါင္ႏွစ္လံုးဂ်ားနဲ ့ေစာက္ဖုတ္ထဲ ထိုးထည္ ျပီး ဆက္တာ လိုးတာ မရီးလည္း မေနနိုင္ေတာ့လို ့ ေပါင္ကားေပးတယ္

လီးဝင္တာလည္းဗ်ာ ေရွာကနဲ ေရွာကနဲ အ၇ည္ရႊဲျပီးတား အဖုတ္ကို လိုးကေတာ့

မရီးလည္း တအင္းအင္းနဲ ့ဖီးတက္ေနတာေပါ့ ကၽြန္ေတာ္လည္း ပံုစံမေျပာင္းနိုင္ပါဘူး ေလွၾကီးထိုးဘဲ လိုး ေနတာေပါ့

ခိုးစားေတာ့လည္း ဗ်ာ ေနာက္ပိုင္း ေၾကာက္စိတ္ကလည္း ရွိေသးတယ္ ႏွစ္ေယာက္စလံုးဘဲ ေအာက္ထပ္တခါးကလညး္ ဒီတုိင္းၾကီးဖြင့္ဝင္လာတာေလ

ဒီလိုနဲ ့ေၾကာက္ေၾကာက္နဲ ့လိုး မရီးကလည္း တအင္းအင္း ခံေပါ ့ဗ်ာ ခံရင္းနဲ ့သူ က ေၾကာက္ပံုရတယ္ လူလာလိမ္ ့မယ္တဲ ့ကၽြန္ေတာ္လည္း အျမန္ေလး လိုးျပီး မရီးထဲ မွာဘဲ သုတ္လႊတ္လိုက္တယ္ ေကာင္းလိုက္တာဗ်ာ

မရီးလည္း ျပီးသြားပံုရတယ္ အင္းအင္း နဲ ့နဲနဲ တြန္ ့တက္လာတယ္

ျပီးေတာ့ကၽြန္ေတာ္ ထုတ္လိုက္တယ္ မရီးေစာက္ဖုတ္ထဲ က အခြင့္အေရးရတုတ္းမရီးေစာက္ဖုတ္ကို ေသခ်ာ ျဖဲၾကည့္ခဲ ့ေသးတယ္ လွလိုက္တဲ ့ေစာက္ဖုတ္ၾကီးဗ်ာ ေစာက္ေမႊးေတြ မဲနက္ျပီး အျပင္နွုတ္ခမ္းသားေတြက ျဖဴတယ္ အတြင္းက ပန္းေရာင္သန္းတယ္

ေစာက္စိေလးက ေတာ္ေတာ္လွတယ္ အတြင္းႏွုတ္ခမ္းသားလဲ ေတာ္ေတာ္ကို လွတယ္ ဗ်ာ

ကၽြန္ေတာ္လည္း မေနနိုင္လို ့ကုန္းရက္တာေပါ့ မရီး တြန္ ့သြားတယ္ ျပီးေတာ့အတင္း တြန္း ျပီး ျပန္ေတာ့လို ့ေျပာတယ္

ကၽြန္ေတာ္လည္း မရီးႏွုတ္ခမ္းထူထူ ကို ကစ္တစ္ခ်က္ဆြဲ ျပီး အျမန္ ျပန္ဒိုးလာခဲ ့တယ္ အိမ္က လည္း ထြက္ေတာ့ ဒူး ေတြ ဗ်ာ တုန္လိုက္တာ တဆတ္ ဆတ္ နဲ ့ဘဲ

No comments:

Post a Comment