Thursday 14 February 2013

က်ေနာ္အန္တီအေၾကာင္း

ကိုယ္လံုးကိုယ္ေပါက္ အေတာ္ၾကည့္လို႔ေကာင္းတဲ့ အန္တီက က်ေနာ္ရဲ႕ အိမ္နားမွာပဲေနတယ္၊ ရုပ္မေခ်ာေသာ္လည္း ကိုယ္လံုးက လိင္ဆြဲေဆာင္မႈ ေတာ္ေတာ္ရွိတာ၊ သူမကို ျမင္လိုက္ရတဲ့ ေန႔ကစပီး လိင္ကိစၥကို နားလည္လာရတယ္၊ အန္တီက က်ေနာ္အေပၚမွာ အေတာ္ဂရုစိုက္ပီး သူမေျပာတဲ့ ပံုျပင္ေတြ ရီစရာေလးေတြကို နားေထာင္ရင္း က်ေနာ္အရြယ္ေရာက္ခဲ့ရတယ္၊ ဒီလိုနဲ႔ပဲ သူမနဲ႔ ဘာလုပ္ခဲ့လဲဆိုတာကို ေျပာျပခ်င္လာတယ္၊ အန္တီ့အရပ္က ၅ေပ ၆လက္မေလာက္ရွိပီး ရင္သားက ၃၆ နဲ႔ တင္က ၃၈ ေလာက္ရွိတယ္၊

က်ေနာ္အန္တီအေၾကာင္းကို ေတြးရင္ ေဂြေတြ လွိမ့္ခဲ့ရတာလဲ မနည္းေတာ့ဘူး၊ က်ေနာ္အိမ္မက္ေတြ ျပည့္ဝေစဖို႔ ၂၀၀၉ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလေလာက္မွာ အခြင့္အေရးတစ္ခု ရခဲ့တယ္၊ အန္တီကလြဲလို႔ က်န္မိသားစုဝင္အားလံုး အမ်ိဳးတစ္ေယာက္ရဲ႕ မဂၤလာေဆာင္ကို သြားၾကေတာ့ ညဖက္ အန္တီရဲ႕အိမ္မွာ သြားအိပ္ရမယ္တဲ့၊ ညအိပ္ခ်ိ္န္ေရာက္ေတာ့ သူမရဲ႕ အိမ္မွာ အိပ္ခန္းက ၂ ခန္း၊ က်ေနာ္က အျပင္ဘက္အခန္းမွာ အိပ္ရပီး အန္တီနဲ႔ သူ႔ရဲ႕ သားငယ္က အတြင္းဖက္ အခန္းမွာ အိပ္ၾကတယ္၊ က်ေနာ္ဘာလုပ္ရမလဲ စဥ္းစားေနရင္း ဘယ္လိုမွ အိပ္မေပ်ာ္ဘူး၊ ရာသီဥတုကလဲ ညဖက္မွာ ခိုက္ခိုက္တုန္ေအာင္ ခ်မ္းေနတာ၊ ည ၁ နာရီေလာက္မွာ ရွဴးေပါက္ခ်င္လို႔ ႏိုးလာခဲ့ရပီး၊ ရွဴးေပါက္ပီး ျပန္လာေတာ့ အန္တီအိပ္တဲ့ အခန္းကို ၾကည့္မိေတာ့ အခန္းတံခါးက ပြင့္ေနတယ္၊ ဘယ္ကေန သတၱိေတြ ေရာက္လာမွန္းမသိဘူး အန္တီအခန္းထဲကို ဝင္သြားမိတယ္၊ ညအိပ္မီးသီးေလးဖြင့္ထားေတာ့ အခန္းထဲမွာ အားလံုးကို ေကာင္းေကာင္းျမင္ေနရတေပါ့၊ ဒါေပမယ့္ ကံဆိုးတာက အန္တီက ေစာင္ၿခံဳထားတယ္၊ က်ေနာ္လဲ အိပ္ရာနားမွာ ထိုင္ခ်လိုက္ပီး အန္တီရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္ကို ေစာင္ေပၚကေန ခံစားေနမိေတာ့တာ၊ က်ေနာ္လဲ ေစာင္ကို တျဖည္းျဖည္းျခင္း ဆြဲဖယ္လိုက္ေတာ့ အန္တီက တစ္ဖက္ကိုလွည့္လိုက္လို႔ ေျခေထာက္တစ္ေခ်ာင္းက ေစာင္အျပင္ေရာက္လာေတာ့တယ္၊

ဘေလာက္အကၤ် ီက ေပါင္ေပၚမွာရွိေနေတာ့ ေျခေထာက္ေတြကို ဒီအတိုင္းျမင္ေနရေတာ့ က်ေနာ္ရဲ႕ လိင္တံလဲ အစြမ္းကုန္ ေထာင္မတ္လာေတာ့တာ၊ အန္တီရဲ႕ ေျခေထာင္ကေလးေတြကို ကိုင္ၾကည့္လိုက္တယ္၊ ေပါင္ေပၚကို က်ေနာ္လက္ကေလး တင္ထားမိလိုက္ေတာ့ အိုးးးး!!!! ဖီးရွိလိုက္တာ၊ အန္တီကေတာ့ ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိပ္ေပ်ာ္ေနတုန္းပဲ၊ ဒါေၾကာင့္လဲ ဝမ္းဗိုက္နဲ႔ ရင္သားကို ျဖည္းျဖည္းျခင္း ကိုင္ေနမိတယ္၊ ပီးေတာ့ အန္တီရဲ႕ဘေလာက္အကၤ် ီခ်ိတ္ကို ႀကိဳးစားပီး ျဖဳတ္ေသာျငားလဲ ကိုယ္လံုးအရြယ္က ဖြံ႕ၿဖိဳးေနေတာ့ အကၤ် ီက က်ပ္ေနတယ္ေလ၊ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ၾကာ ႀကိဳးစားပီးေနာက္ ပထမဦးဆံုးခ်ိတ္ကို ျဖဳတ္ႏိုင္လိုက္တယ္၊ အဲဒီေန႔မွ သိလိုက္တာ မိန္းမေတြရဲ႕ ဘေလာက္အက်ၤ ီက ခ်ိတ္ ၆ ခုထက္ပိုတယ္ေလ၊

ဒုတိယ ခ်ိတ္ကို ျဖဳတ္ႏိုင္လိုက္ေတာ့ အန္တီရဲ႕ ရင္သားကြဲေၾကာင္းကို လက္ထဲမွာ စပီးခံစားမိလိုက္ရတယ္၊ ညအိပ္မီးေရာင္ေအာက္မွာ အန္တီရဲ႕ အသားအေရက ဝင္းဝါေနေတာ့ လိင္စိတ္ကို ၾကြေစတဲ့ ျမင္ကြင္းတစ္ခုပဲေလ၊ တတိယခ်ိတ္ကို ႀကိဳးစားပီး ျဖဳတ္ေတာ့လဲ ေအာင္ျမင္သြားျပန္ေရာ၊ အခုေတာ့ အနက္ေရာင္ bra ေလးကို လက္နဲ႔ စမ္းလို႔ရသြားပီ၊ က်ေနာ္ရဲ႕ လိင္တံလဲ ခဏခဏ ေတာင္ရလြန္းလို႔ နာလာခဲ့ရပီ၊ အန္တီကိုယ္လံုးကို အားရပါးရ နမ္းလိုက္ခ်င္ေသာ္လဲ သတိၱေတြ မရွိခဲ့ဘူး၊ ရုတ္တရက္ အန္တီက အိပ္ရာထလာေတာ့ က်ေနာ္လဲ ကုတင္ေအာက္ကို အသားေလး ဝင္ပုန္းေနရတယ္၊ အန္တီေရခ်ိဳးခန္းကို သြားပီး ျပန္လာတဲ့ အခ်ိန္က်ေတာ့ က်ေနာ္လဲ ကိုယ့္အခန္းထဲ ျပန္လာပီး အိပ္ေနလိုက္ေတာ့တယ္၊

အန္တီက က်ေနာ္အခန္းထဲကို လာပီး က်ေနာ္ကို ႏိႈးေတာ့ အိပ္ခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ေနမိတယ္ေလ၊ ပီးေတာ့ အန္တီက ေၾကာက္ေနလို႔ သူနဲ႔အတူ အခန္းထဲ လိုက္အိပ္ေပးပါလို႔ ေျပာေတာ့ လိုခ်င္တာ ဒါပဲဗ်ာ၊ ဒီညဘာေတြ ျဖစ္လာမလဲဆိုတာေတြးရင္း ရင္ခုန္ႏႈန္းေတြေတာင္ ျမန္လာခဲ့တယ္၊ အန္တီရဲ႕ ေဘးမွာအိပ္ေနေသာ္လည္း ေနာက္ထပ္ဘာလုပ္ရင္ေကာင္းမလဲဆိုတာ စဥ္းစားေနမိေတာ့တာ၊ တစ္ခါတေလ က်ေနာ္လက္က အန္တီေနာက္ကေန ဗိုက္ေပၚကို လွမ္းတင္ရင္း က်ေနာ္ လိင္တံကလဲ သူမရဲ႕ တင္ပါးကို ေထာက္ေနမိေတာ့တယ္၊

ခဏၾကာေတာ့ က်ေနာ္လက္ေတြဟာ ဝမ္းဗိုက္ကေန ေရြ႕လ်ားသြားပီး အန္တီရဲ႕ ရင္သားေတြကို ကိုင္ေနမိေတာ့တယ္၊ ကိုင္လို႔ ေကာင္းလိုက္တဲ့ ရင္သား၊ ရုတ္တရက္ အန္တီက က်ေနာ္ဘက္ကို လွည့္လာပီး မ်က္ႏွာကို နမ္းလိုက္တယ္၊ ပီးေတာ့ ဘာလုပ္ေနတာလဲလို႔ က်ေနာ္ကို ေမးပါေလေရာ၊ က်ေနာ္လဲ အန္တီကို ခ်စ္လို႔ အန္တီကိုယ္လံုးကို ကိုင္ၾကည့္ခ်င္ေနခဲ့တယ္လို႔ ျပန္ေျဖမိလိုက္တယ္၊ ခေလးဘဝထဲက အန္တီအေၾကာင္းကို ေတြးေနမိခဲ့တယ္လို႔လဲေ ေျပာလိုက္ေရာ၊ အန္တီက မိန္းမတစ္ေယာက္ စိတ္ေက်နပ္ေစရန္ ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ ဆိုတာ သင္ေပးမယ္လို႕ ျပန္ေျပာတယ္ေလ၊ က်ေနာ္အန္တီကို စိတ္ဝင္စားေနမွန္း သိေနလို႔ အတူအိပ္ဖို႔ ေခၚလိုက္တာလို႔ အန္တီကေျပာတယ္၊ ပီးေတာ့ လုပ္ခ်င္ေနတာေတြ အကုန္လုပ္ႏိုင္တယ္လို႔ အန္တီက ခြင့္ျပဳလိုက္ေတာ့ က်ေနာ္လဲ အန္တီရဲ႕ ပါး၊ ႏွခမ္း၊ လည္ပင္း၊ ဝမ္းဗိုက္၊ ေပါင္နဲ႔ ရတဲ့ ေနရာေတြကို အရူးတစ္ေယာက္လိုပဲ စပီးနမ္းလိုက္ေတာ့တာ၊ဘေလာက္ အကၤ် ီခ်ိတ္ေတြကို အားလံုး ျဖဳတ္လိုက္ပီး bra ေပၚကေန အန္တီရဲ႕ ရင္သားကို စပီး ညွစ္ေပးေနမိေတာ့တယ္၊ အျဖစ္အပ်က္အားလံုးဟာ အိမ္မက္ဆန္ဆန္ပါဘဲ တစ္ကယ္ျဖစ္ပ်က္ေနခဲ့ရတယ္၊ ႏွခမ္းခ်င္း ျပင္းျပင္းထန္ထန္ နမ္းမိလိုက္ၾကပီး တံေတြခ်င္းေတာင္ ဖလွယ္မိေနၾကတယ္၊ အန္တီဟာ နမ္းတဲ့ေနရာမွာ ကၽြမ္းက်င္သူတစ္သူ တစ္ေယာက္ပါ၊

က်ေနာ္ဟာ လည္ပင္းကိုနမ္းေနရင္းနဲ႔ ေအာက္ဘက္ကို လွိမ့္ဆင္းသြားပီး ဝမ္းဗိုက္နဲ႔ ဆီးခံု ေနရာေတြကို ဆက္နမ္းေနမိေတာ့တယ္၊ ပီးေတာ့ အန္တီရဲ႕ေျခေခ်ာင္းေလးေတြကိုေရာက္သြားမိတယ္၊ အဲဒီေနရာကေန ေျခေခ်ာင္းေတြကို နမ္းေနရင္းအတူ ဂါဝန္ကို အေပၚကို တျဖည္ျဖည္းလွန္တင္လာလိုက္တာ၊ အန္တီဆီက ၿငီးသံေလးေတြ စပီးထြက္လာပါေလေရာ၊ အတြင္းခံေဘာင္းဘီနား ေရာက္ေတာ့ အန္တီက အသဲေတြယားလာပံုေပၚတယ္၊ တစ္ျဖည္းျဖည္း ခါးက ေကာ့တက္လာေရာပဲ၊

အန္တီက အဝတ္အစား အားလံုးကို ခၽြတ္လိုက္ေတာ့ က်ေနာ္လဲ အတူလိုက္ ခၽြတ္မိေတာ့တယ္ေလ၊ အခုေတာ့ ႏွစ္ေယာက္လံုး အဝတ္အစားေတြ မရွိေတာ့ဘူး၊ က်ေနာ္အန္တီရဲ႕ ကိုယ္လံုးကို မီးေရာင္ထဲမွာ ၾကည့္ခ်င္လို႔ ေတာင္းဆိုမိလိုက္တာ ပထမေတာ့ ျငင္းေနေသးတယ္ ေနာက္ေတာ့လည္း သေဘာတူလိုက္လို႔ မီးဖြင့္ပီး ၾကည့္လိုက္ေတာ့ အလွနတ္မိမယ္ တမွ်ပါပဲ၊ ျမင္လိုက္ရတဲ့ အန္တီရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္ဟာ ရင္ထဲ အသဲထဲ စြဲသြားေတာ့တာ၊ ပီးေတာ့ အန္တီနဲ႔ က်ေနာ္ဖက္လိုက္ၾကပီး အငမ္းမရ နမ္းမိၾကေတာ့တယ္၊

အန္တီက သူရဲ႕ ပိပိကို အဂ်ာခံခ်င္ေနေသာ္လည္း ေနာက္ေန႔ေတြမွာ ခံစားခ်င္လို႔ ခ်န္ထားခိုင္းတယ္ေလ၊ အန္တီက က်ေနာ္ရဲ႕ လိင္တံကို လက္နဲ႔ကိုင္လိုက္ေတာ့ အသားေခ်ာင္းတစ္ခုလို မာေက်ာ ပူေႏြးေနေတာ့တာဘဲ၊ ပီးေတာ့ အန္တီက က်ေနာ္လိင္တံကို ကို သူ႔ရဲ႕ အရည္ရႊဲေနတဲ့ပိပိ အဝမွာ ေတ့ေပးၿပီး ျဖည္းျဖည္ျခင္း ထိုးထည့္ခိုင္းပါေရာ၊ က်ေနာ္လဲ ႏွစ္ႀကိမ္ေလာက္ ႀကိဳးစားပီး သြင္းလိုက္ေတာ့ လိင္တံက အန္တီေလး ပိပိထဲကို တစ္ဝက္ေလာက္ ဝင္သြားခဲ့ပီ၊ အန္တီရဲ႕ ပိပိက ေႏြးေနတာပဲ၊ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ထပ္ပီးထိုးထဲ့လိုက္ေတာ့ လိင္တံတစ္ေခ်ာင္းလံုး အထဲကို ဝင္သြားတာနဲ႔ အတူ က်ေနာ္ရဲ႕ အရည္ေတြ ထြက္သြားေရာ၊ ဘာမွေတာင္ မလုပ္ရေသးဘူး က်ေနာ္စိတ္ေတြကိုလဲ ထိန္းလို႔မရဘူး အရည္ထြက္ၿပီး ပီးသြားတာ ၁ မိနစ္ေလာက္ပဲၾကာတယ္၊ အန္တီကေတာ့ အားေပးရွာသား ပထမဦးဆံုးအႀကိမ္ဆိုတာ ဒီလိုပါပဲ ဘာမွ မစိုးရိမ္နဲ႔တဲ့၊

ေနာက္တစ္ႀကိမ္မွာ အန္တီက က်ေနာ္ေပၚကေန တက္ခြပီး လုပ္ျပန္ေရာ၊ ဒီတစ္ႀကိမ္လဲ က်ေနာ္ ေမွ်ာ္လင့္တာထက္ပိုပီး ျမန္ျမန္ပီးသြားခဲ့ရျပန္ပီ၊ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္လိင္တံက အခ်ိန္တိုအတြင္းမွာျပန္ပီး မာေတာင္လာျပန္ေရာ၊ တတိယ အႀကိမ္ေတာ့ အခ်ိန္ၾကာၾကာ လုပ္ခဲ့ပီးမွ အရည္ေတြ ပန္းထြက္လို႔ ပီးသြားေတာ့တယ္၊ ပထမ အန္တီကို ေလးဘက္ေထာက္ခိုင္းပီး ေနာက္ကေန အားပါးတရ လုပ္တယ္၊ ေနာက္ေတာ့မွာ အန္တီက က်ေနာ္အေပၚတက္ပီး ေဆာင့္ေတာ့တာ၊ ဒီတစ္ႀကိမ္ေတာ့ အန္တီလဲ ၿငီးသံေတြ ထြက္လို႔ ေက်နပ္သြားပံုရတယ္၊ ႏွစ္ေယာက္လံုး အတူတူပီးေျမာက္လိုက္ၾကတယ္ေလ၊ ပီးေတာ့ အန္တီေလးက မ်က္ႏွာသုတ္ ပဝါေလးပတ္လို႔ သန္႔ရွင္းေရးလုပ္ဖို႔ ေရခ်ိဳခန္းဖက္ထြက္သြားေတာ့၊ က်ေနာ္လဲ သန္႔ရွင္းေရး သြားလုပ္လိုက္ေတာ့တယ္၊

ေရခ်ိဳးခန္းထဲက ျပန္လာေတာ့ အန္တီက မ်က္ႏွာသုတ္ပဝါေလးကို ပတ္ပီးအိပ္ေနေတာ့ က်ေနာ္က ဖယ္ခိုင္းလိုက္တာ၊ ႏွစ္ေယာက္လံုး ေစာင္ေအာက္မွာ ကိုယ္တံုးလံုးနဲ႔ အတူတူအိပ္လိုက္ၾကတယ္ေလ၊ အိပ္ေနတုန္းလဲ အန္တီရဲ႕ရင္သားတစ္ဖက္ကို ကိုင္ပီး ပါးစပ္နဲ႔ စို႔လို႔ အိပ္ေနလိုက္ၾကတာ၊ ေကာင္းလိုက္တာ ဇိမ္ပဲဗ်ာ၊ ေစာင္ေအာက္မွာ အန္တီေလးနဲ႔ အတူ အိပ္ရတာ ေႏြးေနပီး ဇိမ္က်လိုက္တာ ဘယ္လိုေရးျပရမွန္းေတာင္ မသိေတာ့ဘူး၊

No comments:

Post a Comment